Svar

Till Emma
Ja det har jag men jag har fått hör allt var dem har sakt och bråk. På kvällen när jag ska sova så bråkar dem det var inte så roligt. Jag var varit lessen hela tiden jag kan knappt prata om det för jag börjar gråta. :( Min pappa har misshandlat min mamma. Kallat henne häxa J** gäring och alla ord som jag kan komma på. Och jag har hört det. Min föräldrar bråkar fortvarande. Fast dem är skilda. Jag var världen smästa liv. Min bror vet inte ens om det här.


James Blunt Goodbye My lover

Bellas Lulllaby
 
Farmor och farfar tänker på er när jag hör den här låten.
Sidney Samson Riverside

Discot på VässarÖ det glömmer jag aldrig <3333 Saknar discot som var där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0