21/23-05-2010

Hej!
Jag är hemma nu. Sorry att jag inte har bloggat. Har inte orkat. Och igen musik idag. Hoppas att ni har haften bra helg. för att det har jag. Vi var på klassresa på VässarÖ. Jag var på diskot det var sjukt roligt. Jag vill ha den kvällen till backa. Miss My kompisar som jag fick på VässarÖ dem bor i Gävle. Men jag är glad och lycklig den kvällen och hela helgen. I veckan så har jag träning på Torsdag. Vet ni hur Europa fick sitt namn? om ni inte vet så kommer det här. Europa var en prinsessa och kidnappades av Zeus (högste guden). som var utklädd till en tjur och simmade med henne till Kreta. Och så fick Europa sitt namn. Ha den bästa veckan från mig. Andy <33333.
Skuru skola på torsdag så ska jag träffa mina ny klasskompisar. See soon.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fett söt bild gmn! <33 :P

2010-05-25 @ 11:11:03
URL: http://nackabeib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0